elizz_momm İlk yazına 9 aylık başladı. Hep alt üst şort tişört giydirdim. İstanbuldayız biz.
İzmire gitmiştik oralarda sadece zıbınla gezdirdim. Daha şık olsun derseniz tulumlar var incecik onlardan da alabilirsiniz gezmede falan iyi olur 😇
Deniz için hiç korumalı mayo falan almadım. Zaten dakikalarca kalmıyor. denizden çıkarınca kollarını sırtını korumak için ince tişört taktım hemen üstüne. Siveno krem almıştım. Hiç yanıksız atlattık 😂
Geçen sene 1.5 yaşındaydı acele a101 den bir krem aldım inanır mısın o da hiç yakmadı. Tabi içeriğini bilmiyorum ama bizi kurtardı.