Mnktrtaaa 2 aydır yürümeye çalışıyoruz sürekli düşecek diye korkudan arkasında gezmekten bel fıtığı oldum😂 oyuncak çok sevmiyoruz, yürümek ve evin içinde gezmek oyuncak olmayan şeylerle oynamak ağzına sokmak en büyük favorisi. Bu ara kendi yemek yeme isteği var ben yedirirsem ağzından çıkarıyor 🤦🏻♀️ 2 uyku yapıyor uykusunu alırsa çok iyi ama uykusunu alamazsa akşam uykusuna kadar canımıza okuyor 😬😁