Kızım on aylık. Bi kaç gecedir huzursuz. Diş çıkarıyor. Bu gün de her zaman olduğu gibi uyandığında onu emzirdim ve yatıracakken birden kusmaya başladı. Üzerini falan değiltirdim tekrar kustu. Biz normalde İstanbul’da yaşıyoruz. Şu an ailemin yanına Ankara’ya geldim. Bura haliyle biraz daha soğuk. Acaba üşütmüş olabilir mi? Dişlerinden de olabilirmiş ama benim ilk bebeğim olduğu için biraz acemiyim. İnternetten baktığımda Allah korusun ne bileyim menenjit ne bileyim başka bir durum falan yazınca çok endişe ettim. Oysa bu bebek kusar yani. Neden olmuş olabilir? Ya da ne yapmalıyım? Hemen doktora gitmem mi gerekiyor? Tecrübeli anneler bana bi bilgi verebilir misiniz? 🥺🫶🏻