ozkaraday 9 aylık bizimde 3. aydan beri böyle. İlk 3 ay kolikti tek sakinleştiği yer ya kucağım ya memeydi. Şimdi hala ya kucakta uyur, ya da memede. Geceleri sayısız kalkıp emziriyorum. Zaten beşiğinde falan asla yatmıyor hep yanımda😵💫 çözüm bence 2-2,5 yaş anca yani meme bırakılınca.