Bu dönemde bu ekonomiyle tek maaş iki çocukla para falan biriktiremezsiniz. üzgünüm ama böyle. Ha biz her hafta sonu dışarıdayız, dışarıda yemek yeme alışkanlığımız vardır, beğendiğimiz bir şey görürsek tutamayız kendimizi alırız diyorsanız bunları kısın tabii. Halihazırda zaten bunları yapmıyorsanız günü kurtarıyorsunuz demektir. Günü kurtarmaya devam edin 🤷