Ozooo bayram benim için aileyle vakit geçirilen bir gündür. Aksi halde normal bir günden farkı olmaz. Tatile falan gitmem ben ailemle olmak isterim tatilimi yıllık izinlerim de yaparım. Tabi kiminin tek boş vakti bayram oluyor tatile gidiyor ona da hak vermek lazim kaynanamlar ilçede yakın da ama şimdiden yolumuzu gozluyoar her gün arayıp ne zaman geliceksin diye soruyorlar çocuklar gibi heyecanlı annem desen hindi almış bayramda dolduralım diyor heyecanla o da bekliyor bunları nasıl kırayım gittiğim tatil den zevk almam ben ilerde bayram da çocuklarımı da yanımda isterim isterse kizsinlar gönül de koyarım gelmezlerse onca yıl bakmış buyutmusum bu kadar çok isteği bana çok gormesinler