atlasmomy12 rabiaturan ay birşey merak ettim nerde oturuyorsunuz ya da hangi şehirde 😂 bu aşıları toplu gun secip yapıyorlarmıs ya belki komşu çıkarız aynı gün olunca 😂
rabiaturan atlasmomy12 Evet toplu yapıyolarmış hemşire bize de öyle demişti😊 İstanbul/ bahçeşehirde oturuyorum. Siz ? 😊 Bebeğimde 2 ay 15 günlük bugün itibariyle 😄
atlasmomy12 rabiaturan şehiri tutturduk ama ilçe olmadı 😂 kadiköyde oturuyorum bende bebişlerimiz aynı gün doğdu o zaman benimde bugun tam 2 ay 15 günlük 😂
rabiaturan atlasmomy12 Ay ikimizde istanbulun bi ucundayız😄evet aynı gün doğmuşlar demekki 12 Ocak yağmurlu ve soğuk bir pazar günüydü😂
fatmaaltun2301 atlasmomy12 Bebeğim 2 ay 12 günlük hala aşı için aramadılar sizler kaç günlükken aşı yaptırdınız
1melekannesi200_ atlasmomy12 Canım bizim 4. Ay aşısı ateş yapmıştı bahsettiğin gibi 38 bucuga kadar yükseldi ben düşürdüm o yükseldi en son acile götürdüm fitil verdiler tekrarlamadi bidaha bebisimin hâli kalmamıştı 🥹
atlasmomy12 1melekannesi200_ benim bugun daha iyi oldu ateşi geçti hastaneye gidecek kadar kötüleşmedi neyseki ama diğer aşılardan korkmaya başladım valla ateş yapar diye
1melekannesi200_ atlasmomy12 Diğerleri yapar büyük ihtimalle gecmiycek gibi olursa bebisde halsizlesirse iyice fitil yaptır ondan sonra düşüyor zaten bikac defa da calpol veriyosunn ☺️
atlasmomy12 rabiaturan evet ya hatta öncesinde havalar sıcak gidiyordu yagmurlu zamanı secti demiştim birde acil doğuma alınmıştım hiç hazırlıklı değildim 😅
rabiaturan atlasmomy12 Bende o gün kedimi veterinere falan götürdüm karnım burnumda😄Biraz koşturdum akşama suyum geldi 😄O gün beklemiyodum en azından ama neyse oldu bitti artık😄
Minikbirprenses atlasmomy12 ablam doktor sabah öyle akşam var demişti banada ben öyle verdim ertesi gününde çok şükür ateş olmadı genede doktora sorun siz banyo yasak
tugce1261 atlasmomy12 nasıl oldu bebiş ? Umarım toparlanmıştır. Bende carpol vermiştim ve ılık su ile eklem yerlerine alnına tampon yapmıştım bilginiz olsun sizinde
atlasmomy12 tugce1261 toparladık bugun keyfi gayet yerindeydi ateşide 37 yi hiç geçmedi çok teşekkür ederim ♥️
atlasmomy12 fatmaaltun2301 2 ay 13 günlüktü aşıları toplu yapıyorlar aşı gununden 1 gün önce arıyorlar ama aile hekimi hemşirenizin numarası varsa arayıp sorabilirsiniz ben kendim arayıp öğrenmiştim ayına girince kendim arayıp bilgi alıyorum ben
atlasmomy12 fatmaaltun2301 pazartesi tekrar ararsınız olmadı rota asısı yaptırcaz doktorumuz tarih istiyor falan dersiniz iki aşı arasında bir 10 gün olması gerekiyor demişti doktorum o bahaneyle bir daha sorarsınız