Kızlar 9 ay oldu spiral taktıralı her ay adetim 10 Gün gecikmeli oluyor mesela bu ay hiç olmadım lekelenme oldu 3 gün arkası adet olmadım gebelik yok negatif… her ay bu stresi yaşamak can sıkıcı sezeryan olurken bağlatmadığıma çok pişmanım ne yapsam sizce 2 tane oğlum var Allahım onlara ömür versin çok yıprandım başka çocukta düşünmüyorum