dfneduruu Merhaba bayanlar 9 günlük bebegım var düne kadar göğsüm dolu olur sertleşirdi şişerdi ve süt çok olurdu dün ne olduysa göğüslerim yumuşadı küçüldü süt var ama azaldı mı yanı sütüm bi an da nasıl çoğaltabilirim süt yapan herseyı yıyorum içiyorum
ahmethamza dfneduruu yumuşak olunca süt yok demek degil. Uykusuz kalınca azalabilir. Benik öyleydi yumuşaktı ama saginca geliyodu. Uykumu alıp dinlenirsem o dolulugu hissederdim. Bi sure sonra zaten hep yumuşak olacak. İlk başta sadece öyle oluyor.
bayraktarkkubra dfneduruu bebeğin huzurluysa sütün vardır hem boş memede süt üretimi olur kendini strese sakın sokma beslenmene su içmene dikkat et bol bol temas et emzir inşallah bitmez 🌺
dfneduruu ahmethamza biraz erken oldu gibi geldi sanki doyacak kadar süt yok hissiyati verdi tedirgin oldum