gunduzanne biz de 2 ayligiz 1 haftadir anlattiginiz gibi normalde de zaten gunduz uyumazdi dogru duzgun ama simdi gece gunduz o kadar uykusuz ve huzursuz ki bu kadar uykusuzluga nasil dayaniyor anlamiyorum memede 10 dakikalik uykularla devam ediyor ve asiri gazli oldugu icin ikinip memeyi de birakiyor surekli mizmiz ya atak diyorlar 1 hafta 10 gundur boyleyiz ve daha 56 gunluk yani cok korkuyorum bebegimin huyu mu boyle diye. Bir nebze olsun ayni seyleri yasayanlari gorunce oh diyorum cunku sosyal medya ve bazi arkadaslarima bakinca bebekleri koyduklari yerde uyuyorlar sinirim bozuluyor ben tum gun ayni koltuktayim tuvalete gidersem sukur