poyrazim1312 Bu nedir ilk bebegim acemiyim doktoruna attim ama enfeksiyon yada dis mi acaba çok erken ama dis için 3.5 aylik oğlum
elizz_momm poyrazim1312 galiba diş ama emin değilim bebek küçük olduğu için benim bebeğim de 4 aylık diş sıkıntısı çekiyoruz ama böyle görünmüyor
arslanmom poyrazim1312 diş canım… benim oglanda öyleydi bi süre böyle kabarıp iniyor en son çıkıyor dişi bazı bebeklerde çok erken çıkıyor bizimkiler gibi 🥺😂
ayisit poyrazim1312 hayır diş değil. Yeni yeni kökleri oluşuyor. O yüzden bu dönemlerde elleri ağzına sokar salyaları artar.