Bebeğim 13 aylık. 4. Aydan sonra uykuları çok bozuldu. Zaten yenidoğanken bile çok sevmezdi. Geceleri saat başı kalkıyor. Önceden kalkınca emzirince geri dönerdi. Ama son bir kaç aydır emiziriyorum sonra bıraktığım anda çığlık çığlığa ağlıyor. Hep kucağımda ya da ayağımda. Son bir haftadır daha da beter oldu. 15 dkda bir uyanmaya falan başladı. Artık kaldıramıyorum ben yalnız mıyım benim gibi olan var mı