Gulcan01- Şanlıurfa merkezi güzeldir memurlar genelde karaköprüde oturuyor aradığınız her şeyi bulabilirsiniz. Cafeler,kurslar, etkinlikler, özel okullar vs. 2 tane avmsi var onun dışında kültürel bir şehir çok turist alıyor ben kültürünü çok sevdim başta alışamamıştım ama adapte olduk, fırın kültürü özellikle çok seviyorum akşama patlıcan kebabı yapıp fırına vereceğim mesela çok pratik 😅 yeme içme inanılmaz ucuz batıya göre aşırı da lezzetli belediye yeni gastronomi merkezleri açtı çok nezih gidip 500-600 tlye 2 kişi tıka basa doyabiliyoruz. Kiralardan çok haberdar değilim sahibindenden bakabilirsnz Karaköprü ilçesine. Çalışma sistemi de çakma 12/36. Bürolar 8-5 çalışıyor haftasonu bir gün görev yazıyorlar. Çevik 1+1. Şubeler çok değişiyor sanırım ama onlara görev çok yazılmıyor.
Bana göre Kötü özellikleri : yazları aşırı sıcak, trafiği çok kötü, insanlar çok cahil 50 sene gerimizden geliyorlar diyebilirim. Fakat gözünüzü korkutmasın iyi niyetli insanlar onların dertleri birbirleriyle polisi seviyorlar güvenle akşam yürüyüşe çıkabiliyorum komşularımla aram çok iyi mesela. aklıma gelen olumsuzlukları da yazıyım dedim. Hayırlısı olsun hakkınızda