nur1824 Merhaba anneler, 8 aylık oğlum var cumartesiden beri ara ara karnı şişiyor, yerde halıda çok oynuyor bu aralar, ara ara gaz falan çıkarıyor ama yine de merak ettim normal mi bu? Yoksa üşütmüş mü? Bir de bunun olmaması için ne yapabilirim?
nur1824 seher178 hiç öyle sancı ağrı vb şikayeti yok ağlaması da yok, sadece elimle yokladığımda karnı yumuşak ama hafif şişkin, arasıra ağızdan ve alttan gaz atıyor. Ayaklarını sıcak tutsam geçer mi acaba?