yigitinannesii1 Hanımlar bebeğime biberonda cici bebe yapıyorum gece uyandığında veriyorum ama çok kötü bi kokusu oluyo bekleyince bu neden olur bilen var mı biberona katmadan önce başka bi kasede çatalla eziyorum sıcak su soğuk farketmiyo çok kötü kokuyo
sumeyyesummer yigitinannesii1 bekleyen mamayı vermeyin hep taze yapın. Tek cici bebe değil ki bekleyen çoğu yiyecek kötüleşiyor kısa süre içinde
Bebikoluhayatim yigitinannesii1 bekletmemek en sağlıklısı olur hassas şeyler bunlar 1 saat içinde tüketilmesi lazım
imaddesi yigitinannesii1 bence ürünün tarihi geçmediyse biberon kokuyordur. Emzik kısmının altı falan iyi temizlenmeli
yigitinannesii1 sumeyyesummer ya grce o uyurken yapıyorum sabah acıktığında uyku arası veriyorum geri uyuyo o yüzden birazcık bekliyo
yigitinannesii1 oylesinebiri__ karnı doysun diye uyku arası içiyo geri uyuyo normal tabakta yediremem uyku arası
Hry-ayhn26 yigitinannesii1 cici bebe çok zararlı içindeki şeker oranı bebekler için çok yüksek ve çok hızlı kilo aldırıyor
cevriyeee yigitinannesii1 cici bebeden 1 tane yiyin nasıl tatlı mideniz bulanır çocuğunuza öyle şeyler vermeyin 👏
imaddesi yigitinannesii1 bilmiyorum ki bebe bisküvisi kattığım mamalar çok güzel kokuyor ama bekletmeden veriyorum belki ondandır. Bir de suyla mı yapıyorsun sütle yapmayı dene
durubebek_ yigitinannesii1 daha küçükmüş formül mamalardan verin veya sütü tatlandırın pekmezle falan belki öyle sever hazır cici bebe sürekli sürekli oda saglıklı degil hemde kokuyormuş tabi ki en iyisini siz karar verirsiniz
birprens_birprenses yigitinannesii1 bende oğluma cici bebe veriyorum 16 aylık süt ile yapıyorum akşam yatmadan termosa sıcak su yapıyorum biberona biraz süt biraz sıcak su koyup cici bebe atıyorum öyle yiyor gündüz uykuları da öyle başka türlü uyumuyor çünkü yemek desen varla yok arası kilo alımı da öyle çok değil 4-5 aydır kullanıyorum hemen hemen ayni kiloda
mlkdznll Kaşık mamaları var onları biraz sulu yapıp geceleri biberonla verebilirsin tok tutuyo ben öyle yapıyorum