buraya kızım yatağımızdan korkuyor bizimle yatmıyor demiştim üzerinden neredeyse 1 haftadan fazla bi zaman geçti dediğiniz gibi üstelemedim tamam dedim kendi yatağında yatıyordu sonra orda da yatmak istemedi tamam dedim konuştum anlattım ama zorlamadan. şimdi 2 yatağın arasında yere yatak yaptım orda yatıyor buraya kadar tamam. bu akşam arabadan indik ben eşyalarını alıyordum evin önüne koştu biz arka tarafındaydık seslendim sonra tam köşeyi dönücem ağlamaya başladı ama nasıl bağırıyor kesin dedim eli kolu sıkıştı kapıya yürüdüm sonra elini göremedim koştum yanına bi yeri sıkışmamış e tamam hadi girelim korkma geldim dedim benim yanımdan ışık hızıyla kaçtı babasının yanına gitti e getirir artık dedim içeri girdim eşim aradı gelmiyor diye almaya gittim arabanın icinde oturuyorlar arka koltukta kızım montuyla yüzünü kapatıyor al gel evde konuşalım dedim güç bela çıkarttık. eve girdik ne oldu bi yerin mi acıdı diyorum sadece ağlıyor ayı diyor havhav diyor gel bakalım dışarda hiç bişey yok hepsini kovdum gittiler diyorum neyse zor oldu ama sakinleşti sonra uyumaya indirdik kafasını yorgana gömdü ııı ıııııı yapa yapa uyudu ama aklıma takıldı belki hayali bişeyler görüyordur diyorum ama giderek zorlaşıyor sanki çizgi film normalde arada sırada izlerdi size yazdıktan sonra tamamen kestim zaten varla yok arası bişeydi izledikleri de kukuli niloya karpuz adam renkler sayılar vs hep aynı seyler dışına çıkamıyor. bu korkuların bir yerde durması gerekmez mi herşeyden ürküyor uyuduktan sonra yüzünü açıyorum ama ben uyurken gece bi sekilde yine yüzünü kapatıyor üstünü mecbur örtüyorum haberim olmaz nefessiz kalır diye korkuyorum ben napacağım bu korkularla odanın yerini değiştirdim evi sildim temizledim hiç bişey yok başında kuran açık okuyup üflüyoruz olumsuz neredeyse hiç bir şey görmüyor zamana bırakınca daha kötüleşmesinden korkuyorum normal olarak🥺🤷🏻♀️