Bebeğim yenidoğan 12günlük. İlk haftalar bile iştahlı daha az uyuyan daha çok ağlayan hareketli bir bebekti. Fakat ne olduysa bugün banyo yaptırdıktan sonra uzun süre uyudu beslemek için uyandıramadık bile hareketleri halsizleşti sürekli uyumak istiyor zar zor besliyoruz bu neden olabilir fikri olan var mı?