Kızlar merhaba 11 günlük bir kızım var bi kaç kez bebeğim üstünü değiştirirken çok ağlıyor ve katılıyor diye sormuştum size bugün içim rahat etsin diye doktora götürdük ve bebeğimin sağ köprücük kemiğinin kırık olduğu ve bu durumun doğumda olduğunu öğrendik Allah kimseye yaşarmasın beterinden esirgesin başına gelen var mı boule bir durum doktor en fazla 10 güne kaynar bi sıkıntı olmaz dedi ama hala ağlıyorum sinirden 😓😓