Kızlar eskiden güzel konuşurdum ne olduysa bırıyle göz göze konuşurken heyecanlanıyorum başka bırseyler ugrasırken yada bı yere bakarak oldukca karşı tarafa akıcı konuşurum ama göz göze temasta asla konuşamıyorum ne konucagımı unutuyorum falan odaklanma sorunumu var anlamadım konuşmada tıkanıyorum resmen ne yapmam lazım varmı benım gıbı olan