ymswkaske Dogum yapalı 15 ay oldu ikinci bebeğim ve başka cocuk istemiyoruz. Bende düşünüyorum ma suan emzirdipim için kasıma aralık gibi taktırmayı düşünüyorum ozman nemden kesicem çünkü. Ama erken kesersem de ozman olur. Emzirirken taktırmak istemiyorum. Bende tam arastırmadım devlet takıyor mu.? Yada özelde mesela muayene ücreti verince 10 gün içinde tekrar muayene hakkın var ya ozman mı takılır? Yoksa extra ücret mi olur? Bunalr merak ediyorum 😁
Kanama konusuna gelince hap spiral iğne hepsinde hormon oldugu için aynı etkileri yapıyor. Bünyeden bünyeye değişiyor