Ben ve kızım griptik ya nasıl biseyse hamileligimden beri grip grip grip bıktım psikoloji kalmadi surekli hastalık. Bebek 3 aylık olcak surekli onu korumaya çalışmaktan milletle catisiyorum babasi gidiyo geziyo disarda gribi getiriyo eve kızım okula gidiyo o zaten hic iyilesmiyo o burun akıntısı asla durmadı kış boyunca çöktüm vallahi doğuma bile öksürükle gittim evdeyim bunlar surekli dışarıdan grip bulaştırıp duruyolar kafayi yicem bakın bebek ilac kullanamaz daha kucuk dedikce yok hic mi umursamaz bi insan ya dikkat edin ya yok sonunda o da hastalandı dünden beri kafası ateşli parol verdim cay kaşığının ucunda biraz düştü tekrar çıktı dünden beri asla uyumuyo cocuk ıh ih edip duruyo gözler kapalı ama uyuyamıyo haliyle bende uykusuzum eşim beyefendi durmadan arkadaslariyla buluşmalarda ramazan bahanesiyle ben ölüyorum yorgunluktan dün aksam iftara gitti bugün iyi evde durur biraz yarım saat 1 saat dinlensem ona da sukretcem yok yalandan iki sevip bırakıyo kızımı da aldı gittiler dışarıya dolaşmaya köpeğimiz var onu gezdircekmis ya dedim bi evde dur neymis köpeğin canı sıkılıyomus lan ben uykusuzluktan yorgunluktan ölüyorum ya onun zamanı mı simdi dememe kalmadı o bana daha cok yukseldi defoldu gitti gelince suratim asık diyo ki niye oyle duruyon cevap filan vermedim kızı uyutuyodu bende mutfaktayim beslenmesine biseyler ayarlamistm kızımın dedim dolaba koyayım bozulmasın dolabi acmamla tabak elimden düştü kırıldı yaptiklarim da çöp oldu yani kırılma sesini de mi duymadın be adam hic mi merak etmezsin işe gitmesine 1 2 saat vardı gitti video izledi yav bi de ki gidene kadar bakayım bekledim ve beklemekle kaldım aşırı kinlendim ona karşı yüzüne de diyorum zaten gıcık oluyorum sana cocuklar icin duruyorum diyorum şaka yaptığımı sanıyo gerizekalı annesi bile kızıyo geçen gün çocuklar hasta onlara bak dışarıda ne işin var hic sallamıyo bile babasından zaten nefret ediyo doğruları yüzüne vurduğu icin onlar beni savunuyo hep bunun tek derdi gezmek yemek yemek neyse bu gitti bebek hala uyumadı ben oturdugum yerde bayilcam nerdeyse dedim azcik şurup veriyim rahatlatsın ağrısı varsa aksine boğuldu Allahım zor kendine getirdim elim ayağım bosaldı resmen nefes alamiyo bi ttürlü sırtına filan oyle vurdum ki korkudan anca kendine geldi zaten sut içerken de hep boguluyo ödümü kopariyo bu cocuk benim nasıl iyilestiririm ara ara burun akıntısı oluyo hapşırık çok fazla yavrum derdini anlatamiyo ne iyi gelir daha cok küçük (buraya yazarken eşim hala yemek derdinde yemek mesaji atmış baya içimi döktüm cevap veremedi)