Oğlum iki buçuk yaşında ve diz kapağı şişti 1aydır doktor doktor geziyoruz romatolojiye gittik oda romatizma hastalığı olabilir bunu öğrenmek için mr çekinmesi lazım dedi bayıltarak yapacaklar durabilmesi için sorum şu ki bebeği romatizma hastalığı geçiren varmı nasıl oluyor korkuyorum