Hamileliğimde 11 haftama girdim ama gerçekten 3 aydır hayatım durmuş ölü gibiyim mide bulantıları göğüs ağrısı nefes darlığı sürekli nefesim kesiliyor doktorum prilam önerdi ama asla birşeye yaramadı kullanmayı bıraktım artık o kadar yoruldum ki geçecek diyorum asla azalma olmuyor yemek asla boğazımdan geçmiyor enerjim hep yerlerde sanki içime 80 yaşındaki birinin ruhu gitmiş kızımla vakit geçirmek istiyorum resmen o gücü kendimde göremiyorum artık ne yapacağımı şaşırdım o kadar yoruldum ki eski enerjimi özledim resmen acaba vitamin kansızlık falan olabilir mi sizce kızlar önerilerinize açığım