kzbndmrci Kızlar bizim gibi olan var mı? 4 ay 10 günlük 20 güne yakındır gece uyutmaya çalışırken ayaklarını kaldırıp vuruyor yan yatırıyorum o zamanda kalkmak istiyor tutunup yarım kalkıyor ayaklarını vuruyor böyle olan var mı uyku direnmesi mi?
Elifdemir1907 kzbndmrci normal canım uyku gerilemesi 4. Ay atagindan ayaklarını vurması da büyük ihtimalle ayaklarını keşfediyor hareketler yapıyor hoşuna gidiyor 😂 hatta ayağını vurduğunda sende komik tepkiler versen oda güler devamli yapar 😂😂 kızımın az tekmesini yemedim öyle şimdi 2 yaşına bir iki ay kaldı ayağı yanlislikl biyerime gelse deliyor 😂
efetos kzbndmrci benimki de 5aylik uyanikkende öyle bir vuruyorki yere güm diye ses çıkıyor kirilcak bir yeri diye korkuyorum 😂uyku direnmesi tamamen yavaş yavaş azalacak inşallah
kzbndmrci Elifdemir1907 ay canım içimi rahatlattın diyorum neden sürekli öyle yapıyor doktorda bıktı sürekli bişey sormaktan😂 ilk cocuk olunca
Elifdemir1907 kzbndmrci benimkide öyleydi ilk çocuktu ama benle birlikte 10 elti olduğumuz için ve 6-7 siyle de aynı sokak üzerinde aynı mahalle içinde oturduğumuz için onlarinde en az 3 çocuğu var 😂 onlardan olsun kendim olsun bir şekilde deneyim kazandım kesinlikle ayaklarını keşfediyor birkaç ay sonra da tutup ağzına sokmaya baslicak 😂😂 hatta bir dönem bazı bebekler başkasının ayaklarına da merak salıyor benim kızım mesela 6-7 aylıktı yuvarlanıp gelip gidip ayaklarıma dokunuyordu 😂
kzbndmrci Elifdemir1907 ayy Allahım 10 elti diyince daha içim rahatladı bu arada Allah sabır versin 🤭