Nurce durubebek_ markayı değiştirin tekrar verin d vit önemliymiş. Kızım 17,5 aylık ayakları yan basıyo gibi ve çarpık duruyo dün doktora götürdük d vit eksikliği tetikler dedi mutlaka kullan aksatma dedi. Aklınızda olsun.
durubebek_ Nurce evet bunu duydum kesinlikle önemli 1 yaşa kadar kullanılması gerek diğer markaya gecicem şuan ki huzursuzluk yaptı kızımda
Meryemdeniz durubebek_ bende sağlık ocsgini aldım ama sanki huysuzluk kabızlık falan oldu bende acsba ondan mı diye düşünüyordum. Ama size verilen cevapların çoğunu bende gördüm birakicsm sağlık ocağında kini bende
durubebek_ Meryemdeniz evet büyük ihtimalle ondan ben bırakıp denedim bir süre kızım gayet iyiydi kullanınca huysuzlanıyor ocaen veya pedia alıcam
durubebek_ artikbiranneyim her bebekte farklı etki ediyor bizde deneyip görücez teşekkür ederim 2 marka arasında karar vericem