Kızlar geçenlerde testim pozitif çıkmıştı doktorum keseyi gördü bebeği göremedi bir hafta bekledik tekrar baktı yok kürtaj yapıcak yarın çok korkuyorum genel anestezi ile yapılacakmış uyanınca ne oluyor ne hissedicem bilgisi olan beni aydınlatsın 🥲🥲🥹