Merhaba bebeğim ateş ve öksürüklü hasta oldu ağzına doğal birşey sürmüyor ve ilaçlarını da çıkarıyor çok araştırdım ne yapsam diye ve emziren anneye bol sarımsak yiyin sütünüzden geçer toplar yazmışlar mantıklı geldi bu durumda yarın oruç tutmasam mı acaba diye düşündüm kafama göre oruç tutmamazlık yapmak istemiyorum ama birden fazla da yiyemem tansiyonumu etkiler napsam bilemedim