MissPhalange Kullanan var mı, herhangi bir zararı olur mu, bilir kişiler cevaplayabilirse çok memnun olurum🙏🏻
ayse2944 MissPhalange ben kullanmak zorunda kalmıştım riske atamazdım eczacı 8saat sonra sütünü sağıp döktükten sonra emzirebilirsin demişti öyle de yaptım bi sorun olmadı şükür
MissPhalange ayse2944 teşekkür ederim, bakalım ben de riske girmek istemiyorum ama bir yandan da içim rahat değil, hala içmedim🙄
ayse2944 MissPhalange ya şimdi şöyle avantajlarını ve dezavantajlarını düşün benim bebeğim 4 aylık olduğu için riske atmadım içtim sende ona göre artılarını eksilerini düşünerek iç ya da içme. Birkereden bişey olmaz deme olan çok örnek var