Kızlar merhaba 3 aylık oğlum var 1 buçuk aydır meme reddi yaşıyoruz. İlk başlarda en azından gece emiyordu son 2 haftadır onu da bıraktı her ne kadar sağmaya çalışsam da sütüm baya azaldı. Süreç beni çok üzüyor süt için ilaç kullanıyorum sürekli süt yapacak şeyler yiyorum ama bir türlü artmıyor doğduğundan beri mama destekli gidiyoruz zaten kilosu ve gelişimi güzel sadece mama ile devam etsem sorun oluyor mu daha önce bu kadar uzun süre meme reddi yaşayan var mı varsa nasıl çözüm buldu