Benim kuzenimi de küçükken ilaç kullandırmışlardı hareketli ve dikkati dağınık bir çocuktu iletişimi güzeldi Zeki çocuktu şimdi çocuk üniversiteye başladı gayet içine kapanık bir ara saygılı olacağım diye değişik hareketleri vardı vesselam annesine bana ilaçları içirdin senin yüzünden çocukluğumu yaşayamadım demiş çocuğu bildiğin söndürdü yani ama yine siz bilirsiniz başka doktorlara da götürün derim ileride büyük sonuçları olmadan