Bercemdila65 tabikide yediğine şükürediyorum ama biliyorsunki herşeyin fazlası zarar.ve uyanık kaldığında kesinlikle durmuyor ağlıyor sızlıyor süt için.bazen sütüm az geliyor yetmiyor açıkçası mama vermemek için çok zor tutuyorum.herşeyin ortası iyi inşallah sizinkide benimkide ortayı bulur 😳