Arkadaşlar merhaba. 16 aylık bir bebeğim var. Doğduğundan beri uykuyla arası hiç yok. Ne yeni doğanken ne yaşına gelince bir parça uyumuşluğu yoktur. Gecede en az 6-7 kez uyanıyor, çığlık çığlığa ağlayıp meme istiyor. Bazen bir saat içinde 3 kez uyandığı oluyor. Artık çok yoruldum, bıktım. Uyumak istiyorum. Emzirmekten de usandım artık. 18 aylık olduğunda doktoruyla konuşarak emzirmeyi tamamen sonlandırmayı düşünüyorum. Uykuları düzene girer mi?