Bende 2024 doğum yaptım evde bı gün geçirdim sonra hastaneye gittik oğlumun sarılığı baya yükselmişti kan uyuşmazlığı vardı direk hastanelik olduk bende özelikle oğlum çok hastaydı doğumum da biraz zordu yinde çok şükür ikimizde iyiyiz bazen düşünmüyorum değilim hani ama oğlum yeni yaşına yeni girecek biraz daha büyüsün bakalım Allah büyük 🤲