Kızlar yaa 15 aylık oğlum kısa mesafelerde bile kusuyor. Hiçbiyere gidemez oldum zaten çalışıyorum iki çocuk iş bitmiyor. Arkadaşım iftara çağırdı normalde 5 dk ama 15-20 dk trafikte sürdü. Oyaladım ettim kusmadı dedim arabadan indik kustu. Dönüşte yne eve 2 dk kala öyle bir kustu ki anlatamam. Evden çıkmaz oldum bebek arabasıyla yürüyüş dışında gidebildiğim bi yer yok. Önümüz bayram kimseye gidemicem bu gidişle🥺dr bi ilaç söyledi ama ilaca alıştırmak istemiyorum bide 10 dklık yol için ilaç vermek istemedim ama tükendim