Bebeğim 22 günlük. Bikaç gündür çok huzursuz ağlama krizlerine giriyor sürekli emmek istiyor sadece emerek uyuyor. Arada sağdığım süt ya da mama vermek zorunda kalıyorum memede sür kalmıyor çünkü. Uykuya geçişleri de çok zorlaştı. Bu bir geçiş süreci mi normal mi yaşayan var mı? Zorlanıyorum çok