Mnktrtaaa eliiifogz ben denedim yırtılma olmadı ama tesadüfmü bilemem bir gece buzlukta beklettim ıslatıp😅 sonra kaloriferde kurumasınınbekledm
nadidelifora eliiifogz bende gördüm onu ama denemedim. Hatta çorabı iki tane aldım jsjddd😅 garanti olsun diye. Birini yapsam mı acaba 😅
eliiifogz nadidelifora bende öyle yaptım valla birini buzluya atıcam birini normal bırakıcam ne olur ne olmaz 😂