MKmoms24 Çocuğu anneme bırakırken kalan mamayı dökmedim oda süt zannettiği için ılıtıp vermiş yapalı 3-4 saat olmuştu içeli de 3 saati geçmiş kusma falan yok acaba bi sorun olur mu