Unicorn67 hhghjk kulak cubuguyla zeytinyağı sürüyordum doktor öyle demişti 19 aylık geçen ay gene kapalılık var dedi doktor tekrarlıyor bu durum eğer geçmezse 2 yaşta bizede operasyon yapicak
miabel9 Benim kızımda da var doktor masaj yaparak açmamı önerdi acır mı dedim acır dedi 😔 nasıl yapcam hiç bi fikrim yok cok korkuyorum
adaal Büyük kızımda yaşamıştım birkaç kere krem kullandık küçük müdahale gerekebılır demıslerdı. Goturduğumuz doktor muayne esnasında açmıştı anlık ağlamıştı ama gectı çok şükür açtığı yerden afedersınız ıltıhap akmıştı.