Merhabalar bebekleriniz ilk yürümeye başladığında nasıl adımlıyordu kızım 12,5 aylık bir kaç adım atmaya başladı ama ayakta tay tay 5 sn falan duruyor sonra da popo üstüne düşmüyor da sırtı arkaya doğru eğilip yani yay gibi oluyor bu şekilde mi düşüyor bebekler ayrıca kaç aylık ilk adımlarını attılar ne kadar süre sonra yürümeye başladılar bir de hala bir yerden desteksiz ayağı kalkamıyor onu hangi ayda yaptılar