Kızlar merhaba, 25 aylık bir kızım var eşim ve ben çalıştığımız için kızımıza bakacak kimse yok, aslında eltim bakıyor ama pek memnun değiliz bu sebebten dolayı da kreş arayışına girdik İstanbul / başakşehir de kreşe giden var mı? Varsa eğer ilk zamanlar nasıl geçti şuan memnun musunuz ücretleri nedir vs. Bilgilendirir misiniz