minikbeyd lena00 genel de hep kadın isimleri kullanıyolar neden sadece kadınlar mı hep amele biraz da erkekler olsun diyip robotumun adını muzaffer koydum😂
ccanasli lena00 kakılmış koymuştum ben ahahaha replik vardı hatta kakılmıştır benim adım her yeri üspürürüm parlatırım diye hahaha
TulayGeriDon minikbeyd ya bende çocukken ayicigima selami ismini koymuştum😄😄çocuklar duymasın Selami. Ilerde kocam onun gibi karının agzina baksin diye😄😄 Hayaller Selami hayatlar Haluk😄
User345678 lena00 Bende alacağım karar aşamasındayım. kocamın adını mı bebeğimin uyku arkadaşının adını mı (Rıfkı) koysam diye düşünüyorum 😁