sukrangkt Bebeğim mavi molfixs kullanıyor çoğu insan çok memnun ama ondan mıdır bilmem bebeğim 1buçuk aylık ve doğduğu ilk haftadan itibaren hep pişik kremler yağlar kullandım hafifledi bırakınca tekrardan kızarmalar ortaya çıktı bebek bezinden kaynaklanıyor olabilir mi piştiğin sebebi önerebileceğiniz pişik yapmayan benek bezi var mı
cansmes sukrangkt ben doğduğundan beri kullanıyorum 8 aylık oldu, bir kez pişik olmadı. Emziriyorsanız yediğiniz şeylerden olabilir mi acaba
cansmes sukrangkt ama her bez her bebeğe yaramıyor sanırım belki de bebeğinizin tenine uygun değildir
bayraktarkkubra sukrangkt bende molfix kullanıyorum çok memnunum arkadaşların dediği gibi besin alerjisi olabilir geçmeyen pişiklerde ilk akla gelen o oluyor maalesef önce bez değişin birde yediklerinize dikkat edin rabbim şifa versin inşallah
duruislife sukrangkt molfix markasını bütün çeşitlerini 8 aydır kullanıyorum hangisi denk gelirse alıyorum hiçbiri pişik yapmadı ama bebeğinizin cildine uygun olmamıştır. Marka değiştirin
sukrangkt cansmes evet emziriyorum yediklerimden kaynaklı pişik olma ihtimali varmı ki ilk çocuğum çok bilgi sahibi değilim
cansmes sukrangkt evet öyle bir ihtimal var, isterseniz bir gözden geçirin yediklerinizi web de bununla ilgili yazılar var işinize yarayabilir.
onurmooms Bez değiştirip deneyin. Besin alerjisi olabilir. Yediklerinize dikkat edin. Acı besinler asidik besinler fazla baharat vs se tahriş edebilir. Ben acı lahmacun yeme gafletinde bulunmuştum. Mahvolmuştu bebeğim
sinemisxs Mavi molfix denedim hiç ama hiç memnun kalmadım pure&soft ve molfiks premium kullandım ikisi de güzel en çok premıumu beğendim ayrıca premium pişik önleyici bir bakın isterseniz oğlum 7,5 aylık hala kullanıyoruz
TulayGeriDon sukrangkt 11 aylık. Doğduğu günden beri kullanıyorum . Küçük paket aldım molfix ve baby turco. Baby turco pişik yaptı. Molfix den memnunum
minikbeyd sukrangkt benimde bebeğim 1 ay 25 günlük bende molfix kullanıyorum 2 kere pişik oldu ama bezden kaynaklı değil kakasını uzun süre tutunca gece vs veya mama takviyesi yapınca olmaya başladı hemen bepanthol baby sürdüm geçirdi. 2 3 sefer bile çiş yapsa almak lazım yenidoğan tenleri hassas oluyo asiti yakıyor çok bekletmemenizi tavsiye ederim
yasmiiina sleepy kullanıyorum hep. Geçen ay memlekete annemlere gittim indirimde diye molfix almıştım. Öyle bir pişik yaptı ki kızım oturmadı acısından ağlaya ağlaya mahvolmuştu. Memnun olan var ama her bebeğin cildine iyi gelmiyor
hepyerdeyizz sukrangkt Pişik olur mu bilmem ama doğacak bebeğime aldım deneme amaçlı . Şuanda numara bulamadım Büyük oğluma beyaz paketini aldım yeni kullandım pişik olmamıştı oncesindede hiç sadece sizdiriyordu
ankazmrt sukrangkt Bezdende olabilir ıslak falan da kalıyor olabilir pişik kremi ecowell düzenli kullanın tamamen organik ve pişik önlemek konusunda çok iyi bir krem
didoece sukrangkt biz molfix kullandık ama hemen pişik oldu Goon a geçtik ve aşşşrı memnun kaldık hatta şuan külpt bezine geçtik bu daha bi harika 🤩