utkummm mirammi 14 aylik bi iki aydır anca 20 dk kadar duruyo buna şükür bu zamana kadar cok zor oluyodu agirlastiydida keske bi tavsiyem olabilseydi İnşallah sizinki en kisa zmaanda alisir
Usnac1995 mirammi 1 yaşına kadar iyi kötü oyalardım 1 yaşından sonra arabada bıçak varmışcasına ağladı durmadı. 2 yaşına girdiğinde kendiliğinden oturmaya başladı. Arabasız bir yere gitmiyor artık. Kendi ne zaman isterse o zaman alışır demem o ki🥲
ahmethamza mirammi bizim travel sistem vardi. Koyunca bisey olmuş gibi ağlardı. Pusette sorun yok ama diğer parçaya geçince daha çok yapti. Oturarak bakmak dik durmak istedi. Bizde ki o parça da emanet gibi tutuyodu cocugu. E bebek de gezerken turist modellerin birine yapıştı orda eliyle tuttu bırakmadı. Aldim icine koydum ağlama falan yok. Gezdik ettim gülüyor. Bizimkine koyuyorum ağlıyor. Anladım ki oturma sekli güven vermiyor. Değiştirdik simdi sorun yok. Dik durup her yeri görecek geniş oturma alanı olan araba da normal gidiyormuş.
hatceninblog mirammi ay bizimki de durmuyor uyurken sorun yok Ama uyanıkken asla durmuyor tepiniyor atlamak istiyor Sürekli Etrafabakmak istiyor kucakta durmak istiyor
hatceninblog mirammi yaz gelsin biraz oturabilsin sever diye düşünüyorum çünkğd ırarıyı seviyo ama puseti sevmiyo bebek arabasına geçince sever inşallah benimki de
eylulbebesi_ mirammi başıma gelmedi ama arabanız nasıl bilmiyorum şu oyun halılarının yada beşiklerin üzerinde sallanan oyuncaklardan taksaniz yada bi şekilde koysanız oraya oyalanır belki alışır böylelikle bide ben altına kalın peluş şeyler seriyorum
burcakyerturk mirammi benim oğlumu 1 yaşına kadar zor tuttuk 13.5 aylıkken yürüdü bir daha da kullanmadık görüyorum 3 yaşındaki çocukları bebek arabasında şaşırıyorum nasıl duruyorlar diye