eses123 10.aya giricez bir haftadır sürekli herşeye ağlıyor hiçbir şey yapmak yemek istemiyor bu durumu yaşayan var mı
alexab eses123 bence burdaki herkes yaşamıştır 😄 bazen böyle dönemler oluyor. Küçükken gazdsn büyüyünce de böyle inattan veya başka şeylerden ağlamaya devam ediyorlar