defnesmom3 yeniannee5 ben en iyi açan Tefal olduğu için sordum da çalışana Tefal önerdi 4000 küsürlerde aldık buhar gücü açması fln çok iyi
byrmm Kazanlı buharlı tavsiye ederim en rahatı kesinlikle o. Ben çeyizine pihlsp kazanlı almıştım çok memnunum 7 senedir kullanıyorum . Kazanlıya alışınca diğer ütüler zor gwliyo kullanması
defnesmom3 yeniannee5 Tefal 290 watt zaten 250-300 watt arası daha iyi oluymus ablam demişti gerçekten de öyle