Kızlar doğum yapalı 6 buçuk ay oldu 40ım çıkınca spiral taktırmıştım onun üç dört gün kanaması oldu ama azdı daha sonra hiç kanama olmadı. Bu birkaç gündür açık renkte azar azar ama düzensiz bi kanama oldu ama daha çok leke gibi hatta açık pembe akıntı bile diyebilirim. Bu akşam duştan sonra daha çok adet gibi geldi. Emzirme döneminde adet olmamak normal diye biliyorum eğer adet olduysam emzirme sürecim sıkıntıya girdi demek olmuyor değil mi bilginiz var mı 🥲🥲🥲bir de doğum sonrası ilk adetiniz hemen mi oldu benim gibi birkaç gün hafif hafif mi