agul98 hiç korkmayın inşallah sağ salim kucağıniza alırsınız benimki 6 gün cihaza bağlıydı en sonda doktorumuz dediki sizi özel ambulansla başka şehire sevk edicem sonra yüce rabbim şifa verdi ertesi gün açtılar cihazları öyle takip ettiler günden günede daha iyiye gittiler düşünün daha 20 yaşındayim ilk gebeligimdi sezeryan oldum 2. Gün taburcu oldum ama bebek için çıkmama izin vermediler anne oteline alındım ordada refakatçi yasak düşük yataklar tek başıma yataktan ayağa kalkana kadar canımdan can gidiyordu 13 gün tek başıma kaldım öyle ama sonra hepsi geçti yani sizde korkmayın gönlünüzu ferah tutun kendinizi üzmeyin ki sütünüze geçmesin çünkü sizin sutunuzden bebegede geçer 😚🌸