Kızlar siz ne durumdasınız kızım o kadar hareketliki diyeceksiniz ki bu iyi bir şey neden sorun yapıyosun çünkü bi yere diyelim yemeğe gittik oradaki bütün çocuklarla oynamak istiyor sarılmak istiyor gezmek istiyor e her cocuk bunu istemeyebilir aileler biraz tersliyo ben tabi ki tutuyorum elimden geldiğince ama hiç bişey dikkatini cekmiyor o an sadece oyun oynamak istiyo birlikte gezmek istiyor bugün bir çocuğun elinden tuttu anneside biraz tersler gibi oldu bizi hani gidiyoruz biz , bırakır mısın tarzında bende kızıma artık sesimi biraz yükselttim anne diye ağlamaya başladı cok vicdan azabı cekiyorum ama bu dışa dönüklük çok yormaya başladı