Kızlar selam bebeğim 12 günlük hafif sarılık var diye doktor meme mama beraber yürütmemi söyledi. Gece uyumak için bu saatlerde süt sağıyorum 15dkda 100ml süt çıkıyor dün 75 çıkmıştı. Emzirirken de bu kadar emiyor mudur? Çıkan sütün miktarı iyi mi az mı? Bir de bu saatte sağdığım sütü 2-3 gibi veriyoruz bi hemşire akşam sütünü akşam, gündüz sütünü gündüz ver gece uyku hormonları salgılandığı için uykusuna faydalı olur vs demişti ama bizimki 2 den 5e kadar uyumuyormuş sütü erken sağıp verdiğim için mi acaba 😂