_2705 6 aylikken basladim,allaha sukur annemle babam baktigi icin icim cok rahat.Kamu da calistigim icin sut izinlerim var ve evim cok yakin oldugundan cok sansliyim.10,5 aylik su an ve onu cok ozluyorum,kavustugumuzdaki mutlulugu paha bicilemez.Keske imkan olsa da hep yaninda olabilsek ala hayat sartlari bunu gerektiriyor.Guvendiginiz kisinin yaninda kalacaksa alisiyorsunuz ama cok ozleniyor.Size daha cok baglanacagina emin olabilirsiniz